18
қараша
2025
№2 орта мектептің бос тұрған педагог лауазымдарына конкурсқа
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тараз қаласының білім бөлімінің No2 орта
мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі білім беру ұйымы педагогінің бос лауазымына тағайындау конкурсын жариялайды. 1. Орналасқан жері: 080012, Қазақстан Республикасы, Жамбыл облысы, Тараз қаласы, Шерхан Мұртаза көшесі 30. Байланыс телефоны: 8 7023797704, 8 7766118640e-mail: tarazsh2@mail.kz.
2. Бос лауазым атауы: психолог (орыс сыныптарына). Жүктемесі: 1 ставка
Мектепке дейінгі жастағы балалардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға және жақсартуға бағытталған іс-шараларды жүзеге асырады. Мектепке дейінгі жастағы балалардың жеке дамуына кедергі келтіретін факторларды анықтайды және әртүрлі психологиялық көмек түрлерін (психокоррекциялық, оңалту және кеңес беру) көрсету бойынша шаралар қабылдайды. Мектепке дейінгі жастағы балаларға, ата-аналарға немесе олардың орнындағы адамдарға және мұғалімдерге білім беру қызметін ұйымдастыруға байланысты мәселелер бойынша психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді. Әртүрлі бейіндегі және мақсаттағы психологиялық диагностика жүргізеді. Арнайы білім беру қажеттіліктері барларды қоса алғанда, психологиялық-педагогикалық тексерулер жүргізеді. Мектепке дейінгі жастағы балалардың жеке және әлеуметтік даму мәселелерін зерттейді, есеп дайындайды және ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен, мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешілерімен және мұғалімдерімен кеңес беру жұмыстарын жүргізеді. Белгіленген нысандағы құжаттаманы жүргізеді және оны мақсаты бойынша пайдаланады. Мектепке дейінгі жастағы балалардың жеке басының жеке, жас және жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру қызметінің даму және түзету бағдарламаларын жоспарлауға және әзірлеуге қатысады, олардың өмірдің әртүрлі жағдайларында өзін-өзі анықтауға дайындығын дамытуға ықпал етеді. Мектепке дейінгі жастағы шығармашылық дарынды балаларға психологиялық қолдау көрсетеді, олардың дамуына ықпал етеді. Педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар мен мұғалімдер жиналыстарын, денсаулық сақтау, білім беру және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жұмыстарына қатысады. Кәсіби деңгейін арттырады. Тәрбие және білім беру процесінде балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі ережелерін сақтайды. Ұйымда білім беру процесінің барлық субъектілерінің, соның ішінде балалардың отбасыларының қатысуымен «Құндылықтарға негізделген білім беру» ұғымын енгізеді. Білуі тиіс: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Мұғалім мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» заңдарын және Қазақстан Республикасының білім беру саласындағы басқа да нормативтік құқықтық актілерін; Жалпы психологияны, білім беру психологиясын және жалпы педагогиканы, тұлға психологиясын және дифференциалды психологияны, балалар мен даму психологиясын, әлеуметтік психологияны, медициналық психологияны, балалар нейропсихологиясын, патопсихологияны, психосоматиканы; Арнайы мектепке дейінгі педагогиканың, психотерапияның, психодиагностиканың, психологиялық кеңес берудің және психопрофилактиканың негіздерін; белсенді оқыту әдістерін, әлеуметтік және психологиялық коммуникациялық тренингтерді; ата-аналарға арналған жеке және топтық кәсіби кеңес берудің заманауи әдістері, баланың дамуындағы бұзушылықтарды диагностикалау және түзету; қауіпсіздік және еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі ережелері, санитарлық ережелер. Біліктілік талаптары: «Педагог психолог» бейіні бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе басқа кәсіби білім немесе тиісті бейіндегі педагогикалық қайта даярлауды немесе техникалық және кәсіптік білімді растайтын құжат, жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз; және (немесе) біліктіліктің ең жоғары деңгейі болған жағдайда, мамандық бойынша жұмыс тәжірибесі шебер мұғалім үшін - 5 жыл; және (немесе) орта немесе жоғары біліктілік деңгейі болған жағдайда, мамандық бойынша жұмыс тәжірибесі: мұғалім-модератор үшін - кемінде 3 жыл, мұғалім-сарапшы үшін - кемінде 4 жыл, мұғалім-зерттеуші үшін - кемінде 5 жыл. Кәсіби құзыреттіліктерді анықтайтын біліктілік талаптары: 1) мұғалім (санаты жоқ): білім беру психологына қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сондай-ақ: заманауи психологиялық әдістерді жетік білуі; мектеп жасына дейінгі балалармен диагностикалық, түзету жұмыстарын жүргізуі, балалардың эмоционалдық әл-ауқатын, тиімді дамуын қамтамасыз етуі; оқушылардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін жоспарлауы және ұйымдастыруы; педагогикалық қызметкерлер мен ата-аналарға психологиялық білім беруді жүзеге асыру; 2) мұғалім-модератор: "мұғалім" (санаты жоқ) біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сондай-ақ: жеке психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, балалармен жұмыс жүргізу; балалармен, мұғалімдермен, ата-аналармен проблемалық (стандартты емес) жағдайларда жұмысты ұйымдастыру; ересектер мен балалар арасындағы қарым-қатынасты қамтамасыз ету және реттеу; әлеуметтік бейімделудің белсенді әдістерін қолдану; ата-аналар мен мұғалімдерге консультациялық көмек көрсету; 3) мұғалім-сарапшы: "мұғалім-модератор" біліктілігіне сай болуы керек, сондай-ақ: әртүрлі бейіндегі және мақсаттағы психологиялық диагностика жүргізу, балалармен жеке жұмыс жүргізу; шығармашылық топты басқару, психологиялық және педагогикалық қызметтің өзекті мәселелері бойынша конференцияларға, семинарларға қатысу; балаларға психологиялық қолдау көрсету бойынша ұсыныстар әзірлеу.
4. Құжаттарды қабылдау мерзімі: 18.11.2025 ж. – 26.11.2025 ж.
Конкурстық комиссияның қорытынды отырысы: 28.11.2025 ж. сағат 10.00
5. Қажетті құжаттар тізбесі:
1) «Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларының» 15-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы No ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде No 21579 болып тіркелген).
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе қолданыстағы біліктілік
санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) «Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларының» 12, 13-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы;
11) жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша), оқу орнынан ұсыным хат.
Кандидат, болған жағдайда, біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне (біліктілігін арттыру, ғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелері) қатысты қосымша ақпарат ұсынады.
Осы хабарландырудың 5-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуінің болмауы құжаттарды кандидатқа қайтару үшін негіз болып табыла.
мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі білім беру ұйымы педагогінің бос лауазымына тағайындау конкурсын жариялайды. 1. Орналасқан жері: 080012, Қазақстан Республикасы, Жамбыл облысы, Тараз қаласы, Шерхан Мұртаза көшесі 30. Байланыс телефоны: 8 7023797704, 8 7766118640e-mail: tarazsh2@mail.kz.
2. Бос лауазым атауы: психолог (орыс сыныптарына). Жүктемесі: 1 ставка
Мектепке дейінгі жастағы балалардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға және жақсартуға бағытталған іс-шараларды жүзеге асырады. Мектепке дейінгі жастағы балалардың жеке дамуына кедергі келтіретін факторларды анықтайды және әртүрлі психологиялық көмек түрлерін (психокоррекциялық, оңалту және кеңес беру) көрсету бойынша шаралар қабылдайды. Мектепке дейінгі жастағы балаларға, ата-аналарға немесе олардың орнындағы адамдарға және мұғалімдерге білім беру қызметін ұйымдастыруға байланысты мәселелер бойынша психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді. Әртүрлі бейіндегі және мақсаттағы психологиялық диагностика жүргізеді. Арнайы білім беру қажеттіліктері барларды қоса алғанда, психологиялық-педагогикалық тексерулер жүргізеді. Мектепке дейінгі жастағы балалардың жеке және әлеуметтік даму мәселелерін зерттейді, есеп дайындайды және ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен, мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешілерімен және мұғалімдерімен кеңес беру жұмыстарын жүргізеді. Белгіленген нысандағы құжаттаманы жүргізеді және оны мақсаты бойынша пайдаланады. Мектепке дейінгі жастағы балалардың жеке басының жеке, жас және жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру қызметінің даму және түзету бағдарламаларын жоспарлауға және әзірлеуге қатысады, олардың өмірдің әртүрлі жағдайларында өзін-өзі анықтауға дайындығын дамытуға ықпал етеді. Мектепке дейінгі жастағы шығармашылық дарынды балаларға психологиялық қолдау көрсетеді, олардың дамуына ықпал етеді. Педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар мен мұғалімдер жиналыстарын, денсаулық сақтау, білім беру және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жұмыстарына қатысады. Кәсіби деңгейін арттырады. Тәрбие және білім беру процесінде балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі ережелерін сақтайды. Ұйымда білім беру процесінің барлық субъектілерінің, соның ішінде балалардың отбасыларының қатысуымен «Құндылықтарға негізделген білім беру» ұғымын енгізеді. Білуі тиіс: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Мұғалім мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» заңдарын және Қазақстан Республикасының білім беру саласындағы басқа да нормативтік құқықтық актілерін; Жалпы психологияны, білім беру психологиясын және жалпы педагогиканы, тұлға психологиясын және дифференциалды психологияны, балалар мен даму психологиясын, әлеуметтік психологияны, медициналық психологияны, балалар нейропсихологиясын, патопсихологияны, психосоматиканы; Арнайы мектепке дейінгі педагогиканың, психотерапияның, психодиагностиканың, психологиялық кеңес берудің және психопрофилактиканың негіздерін; белсенді оқыту әдістерін, әлеуметтік және психологиялық коммуникациялық тренингтерді; ата-аналарға арналған жеке және топтық кәсіби кеңес берудің заманауи әдістері, баланың дамуындағы бұзушылықтарды диагностикалау және түзету; қауіпсіздік және еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі ережелері, санитарлық ережелер. Біліктілік талаптары: «Педагог психолог» бейіні бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе басқа кәсіби білім немесе тиісті бейіндегі педагогикалық қайта даярлауды немесе техникалық және кәсіптік білімді растайтын құжат, жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз; және (немесе) біліктіліктің ең жоғары деңгейі болған жағдайда, мамандық бойынша жұмыс тәжірибесі шебер мұғалім үшін - 5 жыл; және (немесе) орта немесе жоғары біліктілік деңгейі болған жағдайда, мамандық бойынша жұмыс тәжірибесі: мұғалім-модератор үшін - кемінде 3 жыл, мұғалім-сарапшы үшін - кемінде 4 жыл, мұғалім-зерттеуші үшін - кемінде 5 жыл. Кәсіби құзыреттіліктерді анықтайтын біліктілік талаптары: 1) мұғалім (санаты жоқ): білім беру психологына қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сондай-ақ: заманауи психологиялық әдістерді жетік білуі; мектеп жасына дейінгі балалармен диагностикалық, түзету жұмыстарын жүргізуі, балалардың эмоционалдық әл-ауқатын, тиімді дамуын қамтамасыз етуі; оқушылардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін жоспарлауы және ұйымдастыруы; педагогикалық қызметкерлер мен ата-аналарға психологиялық білім беруді жүзеге асыру; 2) мұғалім-модератор: "мұғалім" (санаты жоқ) біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сондай-ақ: жеке психологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, балалармен жұмыс жүргізу; балалармен, мұғалімдермен, ата-аналармен проблемалық (стандартты емес) жағдайларда жұмысты ұйымдастыру; ересектер мен балалар арасындағы қарым-қатынасты қамтамасыз ету және реттеу; әлеуметтік бейімделудің белсенді әдістерін қолдану; ата-аналар мен мұғалімдерге консультациялық көмек көрсету; 3) мұғалім-сарапшы: "мұғалім-модератор" біліктілігіне сай болуы керек, сондай-ақ: әртүрлі бейіндегі және мақсаттағы психологиялық диагностика жүргізу, балалармен жеке жұмыс жүргізу; шығармашылық топты басқару, психологиялық және педагогикалық қызметтің өзекті мәселелері бойынша конференцияларға, семинарларға қатысу; балаларға психологиялық қолдау көрсету бойынша ұсыныстар әзірлеу.
4. Құжаттарды қабылдау мерзімі: 18.11.2025 ж. – 26.11.2025 ж.
Конкурстық комиссияның қорытынды отырысы: 28.11.2025 ж. сағат 10.00
5. Қажетті құжаттар тізбесі:
1) «Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларының» 15-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы No ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде No 21579 болып тіркелген).
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе қолданыстағы біліктілік
санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) «Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларының» 12, 13-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы;
11) жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша), оқу орнынан ұсыным хат.
Кандидат, болған жағдайда, біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне (біліктілігін арттыру, ғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелері) қатысты қосымша ақпарат ұсынады.
Осы хабарландырудың 5-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуінің болмауы құжаттарды кандидатқа қайтару үшін негіз болып табыла.